برج خنک کننده فایبرگلاسی

برج خنک کننده فایبرگلاسی

برج خنک کننده فایبرگلاسی

برج خنک کننده فایبرگلاسی

سپتیک تانک مشهد

سپتیک تانک مشهد


سپتیک تانک ها مخزن های از جنس بتن یا پلی اتیلن میباشند که دارای زیر مخزن سپتیک های متعدد گاهی 2 یا 3 زیر مخزن میباشند . مخزن های سپتیک دارای دیواره های با قطر های 10 الی 20 سانتی متری میباشند که توسط 2 یا سه تکیه گاه در فواصل دو تا سه متری از هم قرار داده شده اند . یکی از بهترین مزیت های سپتیک تانک های پلی اتیلن یا مخزن سپتیک پلی اتیلن چگال بودن و قابلیت تحمل وزن و تردد ماشین های سنگین و نیمه سنگین هست .


سپتیک تانک های پلی اتیلنی دارای ساختار استوانه ای میباشند که یا بصورت افقی یا به صورت عمودی ساخته میشوند . یکی از بزرگترین شهرهای ایران که که بیشترین خریداران سپتیک تانک در آنجا حضور دارند مشهد هستد . مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران محسوب شده و دارای بزرگترین شبکه آب و فاضلاب در کشور هست . (آب و فاضلاب مشهد .)

 تصفیه فاضلاب و پیش تصفیه فاضلاب در مشهد و خراسان یکی از دغدغه های چند ساله در این کلان شهر هست .  این وبلاگ را راه اندازی کردیم تا یکی از شرکت های معتبر در حوزه سپتیک فاضلاب و سپتیک تانک (مخزن سپتیک) را معرفی کنیم شرکت ناب زیست که بزرگترین شرکت ارایه کننده و سازنده سپتیک تانک مشهد و سپتیک فاضلاب در مشهد میباشد .


سپتیک تانک مشهد - سپتیک مشهد - مخزن سپتیک مشهد - مخزن پلی اتیلن مشهد - مخزن مشهد - مخزن سپتیک تانک مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.